سبد خرید
سوالات ثبت سفارش
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش ثبت کنم؟

نحوه ثبت سفارش بر اساس تعداد سفارش متفاوت است:

1. برای سفارش تا 40 عدد از این محصول می توانید در 24 ساعت شبانه روز از طریق فروشگاه سایت سفارش خودتان را ثبت نمایید. 

2. درصورتی که تعداد سفارش شما از 40 عدد بیشتر باشد، می توانید بصورت تلفنی از شنبه تا پنج شنبه (به جز ایام تعطیل رسمی) از ساعت 8 الی 16 سفارش خود را ثبت نمایید.

آیا امکان خرید حضوری در محل شرکت وجود دارد؟

خیر. سفارشات به روش های تعریف شرکت برای مشتریان ارسال می گردد و امکان خرید حضوری وجود ندارد.

چند روزه سفارش آماده و ارسال می شود؟

اگر تعداد سفارش تا 40 عدد باشد، در صورت موجود بودن بین 1 تا 3 روز کاری بعد از واریز وجه سفارش ارسال می گردد. درصورتی که تعداد سفارش از این مقدار بیشتر شود، بسته به تعداد ، زمان آماده سازی و ارسال محصول به مشتری اعلام می گردد.

چگونه می توانم سفارش خود را پیگیری کنم؟

شما می توانید وضعیت سفارش خود را از طریق پنل کاربری خود مشاهده کرده و پیام ایمیل مراحل سفارش برای شما ارسال می گردد. همچنین میتوانید با ارسال پیام متنی یا صوتی از طریق پیامک یا شبکه های اجتماعی به شماره های تیم فروش ما از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

شماره های تیم فروش و پشتیبانی:

0917617918809176179588

آیا میتوانم بعد از تحویل محصول آن را مرجوعی کنم؟

بله. تا 10 روز پس از ارسال محصول برای مشتری امکان بازگشت کالا وجود دارد. در زمان بازگشت سفارش به شرکت، محصولات مورد تست و بررسی قرار میگیرد و در صورت داشتن شرایط لازم طبق قوانین مرجوعی شرکت، هزینه های شامل ارسال، بسته بندی و انبارداری از مبلغ سفارش کسر و مابقی به مشتری عودت داده می شود. در شرایط زیر کالا مشمول مرجوعی می شود:

– پلمپ کارتن محصول باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، آسیب دیدگی قسمت های مختلف وجود نداشته باشد. باز کردن کارتن ، جعبه بدنه محصول و کندن برچسب‌ها امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده‌ نشده باشد.

لطفاً قبل از هر گونه اقدامی با کارشناسان پشتیبانی تماس گرفته شود.

شماره های تیم فروش و پشتیبانی:

0917617918809176179588

آیا بعد از ثبت سفارش میتوانم اقلام جدیدی اضافه کنم؟

بله . اگر هنوز صورتحساب خود را پرداخت ننموده اید می توانید به فروشگاه بازگشته و اقلام جدیدی به سبد خرید خود اضافه کنید و اگر صورتحساب را پرداخت کرده اید می توانید ثبت سفارش جدید انجام دهید. در صورت خرید تلفنی نیز به همین شکل عمل می شود. 

چه روش هایی برای پرداخت سفارش وجود دارد؟

بر اساس تعداد و نوع سفارش شما 2 روش پرداخت وجود دارد:

1. برای سفارش تا 40 عدد از محصول می توانید از طریق درگاه فروشگاه سایت خرید خود را انجام دهید یا مبلغ صورتحساب را از طریق کارت به کارت یا حواله به شماره های بانکی شرکت واریز نموده و رسید پرداخت را برای یکی از شماره های تیم فروش ما ارسال نمایید یا تماس بگیرید.

2. برای سفارش بیش از 40 عدد از محصول می توانید مبلغ صورتحساب را از طریق کارت به کارت یا حواله به شماره های بانکی شرکت واریز نموده و رسید پرداخت را برای یکی از شماره های تیم فروش ما ارسال نمایید یا تماس بگیرید.

شماره های بانکی شرکت:

شماره کارت 8878-0818-8370-5859
شماره حساب بانک تجارت 5736052441
شماره شبا IR630180000000005736052441
نزد بانک تجارت به نام شرکت داده سازان امین جوان

شماره های تیم فروش و پشتیبانی:

0917617918809176179588

آیا میتوانم هزینه سفارش را به صورت اقساطی یا چکی پرداخت کنم؟

شما می توانید در جشنواره های فروش ویژه ای که شرکت برگزار می کند سفارش خود را ثبت کنید تا از مزایای خرید بصورت اقساطی یا چکی برخوردار شوید.

برای اطلاع از زمان برگزاری جشنواره های فروش آیسی من فرم عضویت در خبرنامه را تکمیل نمایید تا از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع رسانی شود.

سفارش ها به چه روش هایی ارسال می شوند؟

درصورتی که شما از طریق سایت سفارش را ثبت کنید، به انتخاب مشتری از سه طریق تیپاکس، باربری ترمینال و پست پیشتاز سفارشات ارسال می شوند. اما اگر مشتری مایل باشد سفارش خود را به روش های دیگری مثل باربری هوایی تحویل بگیرد می تواند با پشتیبانی سایت تماس گرفته و موضوع را مطرح نماید.

ضمنا ارسال توسط پیک موتوری ویژه شهرهای شیراز و صدرا نیز انجام می گیرد.

آیا ارسال سفارشات رایگان انجام میگیرد؟

تیپاکس و پیک : هزینه بسته بندی و ارسال سفارش از طریق تیپاکس و پیک بصورت رایگان انجام می گیرد.

باربری : برای ارسال از طریق باربری (ترمینال) هزینه بسته بندی و ارسال مرسوله تا دفتر باربری با پیک رایگان است و در صورتیکه مبلغ سفارش بالای 5 میلیون تومان باشد هزینه باربری نیز رایگان می باشد. در غیر اینصورت به شکل پس کرایه انجام میگیرد. 

سوالات گارانتی و خدمات پس از فروش
شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش چگونه است؟

این محصول دارای ۱۲ ماه گارانتی و 36 ماه خدمات پس از فروش با شرایط مورد توافق می باشد. شرایطی که دستگاه را از گارانتی خارج می کند:

1. آسیب به دستگاه و یا تجهیزات مرتبط با دستگاه به دلیل نوسانات برق یا حوادث طبیعی و مصنوعی مثل سیل، آتش سوزی ، زلزله و … و یا دستکاری و آسیب فیزیکی به دستگاه به هر نحو.

2. سوختن و هرگونه آسیب فیزیکی به بورد مدار چاپی، سیم ها، اتصالات، قطعات و یا کاور سنسور به علت حریق و یا هر اتفاق دیگر از طرف خریدار.

3. استفاده نادرست از دستگاه و عدم رعایت الزامات ایمنی و نصب ( اتصال ولتاژ غیر مجاز، اتصال سیم های انتقال ولتاژ به سیم های انتقال اطلاعات، ورود آب به کاور سنسور، اتصال سیم های اطلاعات به یکدیگر ) 

4. باز کردن جعبه دستگاه و هر گونه آسیب به برچسب گارانتی دستگاه، اعم از مخدوش نمودن، پارگی و … .

لطفا برای دریافت فایل ها ایمیل خود را وارد کنید.

شروع به گفتگو
1
نیاز به کمک دارید؟پیام دهید.
سلام به وب سایت ICMAN خوش آمدید. چگونه میتونیم کمکتون کنیم؟