ICMAN
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

این صفحه در حال بروزرسانی است

نور گلخونت تنظیمه؟

سنسور لوکس متر(شدت نور) مدباس-مدل LX1

سنسور لوکس متر ، شدت نور محیط های صنعتی و غیر صنعتی از قبیل گلخانه ، مرغداری ، مراکز دامپروری ، اتاق سرور ،آزمایشگاه ، سردخانه ، ساختمان های اداری و مسکونی و . . . را اندازه گیری می نماید. این دستگاه داده های لوکس را از طریق شبکه RS-485 و تحت پروتکل نرم افزاری مدباس برای تجهیزات صنعتی همچون PLC ها ،  DCS ها ، RTU ها و غیره ارسال می نماید. 

ویژگی های کلیدی محصول

پروتکل Modbus

ارسال اطلاعات دما و رطوبت برای تجهیزاتی مثل PLC و RTU از طریق شبکه RS-485 و تحت پروتکل نرم افزاری Modbus RTU

محدوده اندازه گیری

محدوده اندازه گیری لوکس : 1 تا 100000 لوکس


پکیج ضد آب و گرد و غبار

بدنه ضد آب و گرد و غبار با استاندارد IP64


قطعات باکیفیت

استفاده از قطعات آمریکایی با دقت و کیفیت بالا در تولید محصول

قابلیت اتصال به انواع PLC

قابلیت اتصال به PLC های دلتا ، زیمنس ، فتک و غیره از طریق شبکه RS-485

ارتباط PLC با محصولات ابزار دقیق

ویدئوهای اتصال و راه اندازی محصول با انواع PLC و HMI
جهت دریافت تمامی ویدئوهای فعلی و جدیدترین ویدئوهای ضبط شده با موضوعات اتصال و راه اندازی محصول و ارتباط با انواع PLC و HMI کلیک کنید.
از تجربیات متخصصین بهره بگیرید.
با تکمیل فرم زیر با متخصصین PLC که از این محصول در پروژه های خود استفاده کرده اند ارتباط بگیرید و از تجربیات آنها بهره ببرید. ما نیز در سریع ترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی کرده و با شما تماس خواهیم گرفت.
از تجربیات متخصصین بهره بگیرید.
با تکمیل فرم زیر با متخصصین PLC که از این محصول در پروژه های خود استفاده کرده اند ارتباط بگیرید و از تجربیات آنها بهره ببرید. ما نیز در سریع ترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی کرده و با شما تماس خواهیم گرفت.

اهمیت استفاده از سنسور لوکس متر(شدت نور) در صنایع مختلف

کشاورزی و گلخانه

تمامی گیاهان برای رشد و فتوسنتز به نور نیاز دارند، میزان نیاز هر گیاه به نور با گیاه دیگر متفاوت است، بنابراین بعضی از گیاهان به نور بیشتر و بعضی دیگر به نور کمتری نیاز دارندکه این کم و زیادی در ظاهر گیاه و همینطور سرعت رشد آن تاثیر میگذارد. کم بودن نور باعث باریک و بلند شدن ساقه، ضعف گیاه و کند شدن سرعت رشد آن میشود و همینطور زیاد رسیدن نور به گیاه باعث ضخیم شدن ساقه و پیچ خوردن برگ ها می شود. در گلخانه های تجاری می توان از چندین استراتژی برای کمک به مدیریت صحیح سطوح نور در طول روز و فصل استفاده کرد. برخی از دلایل اصلی که چرا گلخانه ها سطح نور را دستکاری می کنند عبارتند از مدیریت دما و آبیاری، کنترل دوره نوری، به حداقل رساندن تنش محصول و بهینه سازی فتوسنتز.

مرغداری و پرورش طیور

نور برای توسعه و عملکرد سیستم تولید مثل و رشد ضروری است. رفتار جوجه های گوشتی تحت تاثیر شدت نور قرار می گیرد. مدت زمان روشنایی تا حد زیادی به سن جوجه های درگیر و نوع محل استفاده بستگی دارد. از مزایای کنترل نور در مرغ‌های تخم گذار می توان به کنترل بهتر بلوغ جنسی ، کاهش مصرف غذا و یکدست بودن اشاره کرد که از این طریق می توان صرفه جویی های اقتصادی زیادی انجام داد.

plc پی ال سی

دامداری

افزايش طول مدت روشنايي در شبانه روز يکي از روش هايي است که مي تواند توليد و سودآوري را در گله هاي گاو شيري افزايش دهد. گاو شیری در حرارت های بین 4 تا 24 درجه سانتی گراد بهترین شرایط بدنی را داشته و تولید شیر آن به طور طبیعی انجام می شود. میزان روشنایی محیط نیز بر روی تولید شیر نقش داشته و دام هایی که در معرض تاریکی قرار دارند، تولید شیر در آنها تا 10 درصد کمتر می شود.

سنسور شدت نور

هوشمندسازی ساختمان

در سیستم هوشمند سازی میزان لوکس نوری محیط و یا تابش خورشید را به دست می آورند سپس به کمک قابلیت های نرم افزاری می توان سناریوهای بسیار جذابی را برای آن ها تعریف و اجرا داشت. بر اساس استانداردهای نورپردازی نیاز می باشد تا هر فضای داخلی لوکس نوری مشخصی داشته باشند تا کاربران احساس راحتی و آسایش بیشتری داشته باشند. حال به کمک سنسورهای نوری (لوکس متر) تنظیم لوکس نوری مطلوب میتواند به صورت خودکار رخ دهد. یعنی با تاریک شدن تدریجی هوا نورهای سالن نیز به تدریج افزایش می یابند تا نور مطلوب به صورت خودکار ایجاد گردد.

انبار مواد غذایی و دارو

عامل اصلی موثر بر کیفیت دارو شرایط نگهداری است. این شرایط به عنوان پارامترهای محیطی نامیده می شود. این پارامترها بر مواد فعال دارو تأثیر می‌گذارند. همانطور که در فرآیند تولید تعریف شده است، دستورالعمل های ذخیره سازی خاصی وجود دارد که باید دنبال کنید. این دستورالعمل ها بهترین کیفیت داروها را تضمین می کند. آیا تا به حال متوجه تفاوت در بطری شربت سرفه خود شده اید؟ این به این دلیل است که نور نیز عاملی برای کیفیت دارو است. محلول ها عمدتاً پس از قرار گرفتن در معرض نور مستعد خراب شدن هستند. ظروف رنگی سدهای محافظتی برای داروهای مایع هستند. از اثرات مضر قرار گرفتن در معرض نور محافظت می کند.

پتروشیمی و پالایشگاه

نورپردازی در کارخانه های شیمیایی و پتروشیمی برای به حداکثر رساندن ایمنی و بهره وری از اهمیت حیاتی برخوردار است. این سایت ها به دلیل وجود مواد شیمیایی فرار و محیط های انفجاری جزو خطرناک ترین مکان ها برای کار هستند. با توجه به افزایش روزافزون گرمایش جهانی و آلودگی محیط زیست، و همچنین راه حل هایی برای شهرهای پایدار و هوشمند، عملکرد بهینه سیستم های انرژی و صنایع فرآیندی فعلی و آینده بسیار مهم است. سنجش دقیق و کمی کردن پارامترهای کلیدی چنین سیستم‌هایی برای نظارت، کنترل و تلاش‌های بهینه‌سازی ضروری است.

اتاق سرور

با توجه به این که هر چه مصارف برق غیرIT را در مراکز داده پایین بیاوریم دیتاسنتر کارایی بالاتری خواهد داشت بنابراین می بایست از کم مصرف ترین لامپ ها استفاده نمود و میزان نور محیط تماما در اختیارمان باشد. بر اساس استاندارد TIA942 حداقل میزان روشنایی مجاز در اتاق ورودی ، 500 لوکس در سطح افقی و 200 لوکس در سطح عمودی ، در ارتفاع یک متری از سطح کف کاذب در بین راهرو تجهیزات می باشد.

مشاهده بیشتر
آموزش های نصب و راه اندازی محصول

سال ها تلاش برای رسیدن

از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود         به کجا میروم آخر . . . 

مشاهده سیر تحول محصول

در زیر می توانید با اسکرول کردن ، سیر تحول تولید و تجاری سازی محصول از آغاز تا کنون را مشاهده کنید.

تصاویر نمونه استفاده سنسور در پروژه ها

نظرات مشتریان آیسی من

فرایند خرید محصول
سفارشی سازی محصول

مشتریان این محصول ممکن است بسته به شرایط پروژه خود نیاز داشته باشند ویژگی یا امکاناتی را به این محصول اضافه کنند. مثلا بخواهند این سنسور به سایر پورت های ورودی و خروجی از جمله LAN ، RS232 ، 4 to 20 mA  و غیره مجهز شود. یا خروجی رله و نمایشگر به آن اضافه شود. در این صورت مجموعه آیسی من ، با درنظر گرفتن شرایط و قوانین آن امکان سفارشی این محصول را ایجاد نموده است.

برای سفارشی سازی محصول بایستی سه شرط فراهم شود:

  • تیم تحقیق و توسعه شرکت در آن برهه از نظر زمانی پتانسیل اجرای پروژه را داشته باشد.
  • حداقل سفارش مورد تایید 100 عدد می باشد.
  • مدت زمان تحویل سفارش حداقل 40 روز می باشد.
مراحل سفارشی سازی
سوالات متداول مشتریان
سوالات مرتبط با محصول
سوالات ثبت سفارش
مشاهده سوالات
سوالات گارانتی و خدمات پس از فروش
مشاهده سوالات
شاید بخواهید این محصولات را هم ببینید.
سوالات ثبت سفارش

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

© ICMAN 2021 ; کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ICMAN می باشد.

لطفا برای دریافت فایل ها ایمیل خود را وارد کنید.

شروع به گفتگو
1
نیاز به کمک دارید؟پیام دهید.
سلام به وب سایت ICMAN خوش آمدید. چگونه میتونیم کمکتون کنیم؟